ידע אסטרטגי לקמפיינים מוצלחים
שיתוף ידע ששווה זהב. מתוך נסיון של שנים בעיצוב קמפיינים שמשפיעים ומביאים תוצאות. מה עובד, מה לא. ועל מה כדאי לשים דגש לפני שיוצאים לדרך.

טעות נפוצה שחוזרת בכל קמפיין למה עיצוב מרשים לא יביא לכם תורמים, ומה כן
עמותות רבות משקיעות המון בעיצוב יפה, צבעים מרגשים וסלוגן עם חרוזים – אבל הקמפיין לא זז. למה? כי קמפיין לא נמדד ביופי אלא בתוצאה. התורמים

לא כל קמפיין מדבר לכולם: למה להבין את הקהל שלך זו לא המלצה – זו התחלה של כל הצלחה
גבאי קופת צדקה מסוימת היה צריך לגייס תרומות לצורך מטרה מסוימת. הוא שלח קישורים, תלה מודעות פרסם בעיתון ולא הגיעה כמעט אף תרומה. הוא לא

למה הקמפיין הגדול לא עבד?
עמותת חסד מקומית יצאה בקמפיין גדול לקראת החגים. הם השקיעו במודעות צבעוניות עם תמונות של ילדים בוכים כותרות דרמטיות כמו "אין להם מה לאכול בחג!"

קמפיין מוצלח מתחיל בתכנון נכון
"מאוד רציתי לעזור… אבל לא ידעתי מאיפה להתחיל." כך סיפר לי גבאי אחד, רגע לפני חג כשקיבל עשרות פניות מנזקקים – והוא לבד, בלי עיצוב,

למה עמותה צריכה נראות שקטה, עקבית ומתמשכת – גם בלי קמפיין
מותה לא "נעלמת" בין קמפיין לקמפיין. גם אם אין כרגע גיוס כספים – היא ממשיכה לפעול, לתקשר, להתפרסם. ואיך שהיא נראית בזמן שאין קמפיין –

עיצוב קמפיינים לגיוס תרומות – אמון, חיבור ותוצאה
גיוס תרומות הוא רגע רגיש: אתם מבקשים מאדם פרטי או ממוסד להוציא כסף – לא עבור תועלת אישית אלא בשם ערך או מטרה ציבורית. עיצוב