עמותות רבות משקיעות המון בעיצוב יפה, צבעים מרגשים וסלוגן עם חרוזים – אבל הקמפיין לא זז. למה? כי קמפיין לא נמדד ביופי אלא בתוצאה. התורמים לא מחפשים השראה – הם רוצים להבין למה זה חשוב דווקא עכשיו, ולמה הם.
עיצוב קמפיין צריך להתחיל מהשאלה: מה מניע את הקהל שלכם לפעולה? אילו ערכים, רגשות ודחיפות מדברים אליו? רק אז בונים שפה חזותית שמשרתת את המטרה הזו. אם המסר לא ברור – לא משנה כמה העיצוב מוקפד, הוא לא יניע לפעולה.
לכן, כשאני מעצבת קמפיין, אני מתחילה באסטרטגיה. מי הקהל, מה המסר, מה מניע אותו. ורק אז – מגיע הצבע.